What's on Your Workdesk? 303.

miércoles, 25 de marzo de 2015

Ja, ja...

Estoy haciendo trampa, es cierto, para mi caso no es mi miércoles número 303, apenas vamos por el tercero, que si lo notaron el pasado resalte por mi ausencia. A ver si logro llegar a los 200??...
Esta vez, tengo otro desorden propio de mi vena artísitca, lokkkka sin duda pero mía, solo mía:


Se trata de na vista en planta de mi desorden que al no tener suficiente con el espacio de mi escritorio opte por trabajar en el suelo. Las huellas son las manos de mi Cucarrón y las mías.

Ahora mi transcripción con la ayuda de google:

It is a plan view of my disorder that not having enough space on my desk opt to work on the ground. Footprints are the hands of my beetle and mine.

6 comentarios:

Nikki C dijo...

Awe I remember doing hand prints as a kid so much fun just really messy :)
Happy WOYWW hugs Nikki 1

Jennifer Stahr dijo...

I'm totally loving the handprints!

Jen
(My Scrap Menagerie #72)

VonnyK dijo...

Sometimes it's more fun to work on the floor. Love your handprints, looks like a busy work area.
Have a great week,
Von #69

sandra de dijo...

I have only just realised that your desk is on the floor! Lovely memories when you capture those little human hand/foot prints.
sandra de @50

Julia Dunnit dijo...

Easier to work on the floor because nothing falls off! I love the hand prints, what a great idea. It took me a while to work out why you had fish on your surface, and then I realised it was the floor protection - great idea!

Robyn Oliver dijo...

Hello Kharmino and thanks for visiting my desk last Wednesday - I'm a bit late with comments this week. I understand how your work can overflow onto the floor and I often find myself standing and not sitting at my desk. Cheers RobynO#26

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS