What's on your work desk? wednesday 6

miércoles, 22 de julio de 2015

Vamos, vamos.

En una carrera contra el tiempo ajustando agendas para lograr un espacio, algo de tiempo que nos permita deleitarnos con la practica del arte.

Aquí una instantánea del estado de mi escritorio un miércoles con aroma a trabajo:


Mi planeador semanal, mi agenda Pony Brown justo en la pagina de las actividades que tengo con mi hija, la cartuchera con los esteros y uno que otro documento suelto.

My weekly planner, Brown Pony my schedule right on the site of the activities that I have with my daughter, the holster with the estuaries and the occasional loose document

3 comentarios:

Susanne dijo...

That looks very organized. Thanks for stopping by to visit me. Susanne #45

Kelly dijo...

VEry organized and by the looks of the planner, you stay busy... like me. LOL Creative Blessings! Kelly #57

peggy aplSEEDS dijo...

Happy WOYWW!
You've been busy, by the looks of your desk! I also like using a mug for a pen/pencil holder
Hugs, peggy aplSEEDS@3

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS