What's on your work desk? wednesday 7

miércoles, 29 de julio de 2015

Hola.

Como van nuestros asuntos, por mi país el clima nos tiene con ánimos locos, nos entusiasma el sol repentino que llega sin avisar y nos amaina una lluvia perenne que llega para quedarse y a la mañana siguiente vuelve.


Hoy tengo algo para mostrarles, por fin ha llegado a mis manos un pedido que hice hace poco de cintas washi para sumarlas a mi colección:




Lo que vemos en la foto: al costado de la izquierda resalta de manera particular el pote de mi medicamento para la migraña, sobre el escritorio tenemos un álbum aún no terminado de unas vacaciones y otro más grande que he preparado para mi madre  recopilando su vida de trabajo, mis cintas washi que recien han llegado a mis manos. Además vemos en su estuche la crop a dile... una pintua distress... y la regla de tim holtz...


what we see in the photo: the left side of the highlights particularly pot my migraine medication on the desktop do not have an album finished a vacation and a larger one that I have prepared for my mother collecting her life work, my washi tapes that have recently come to hand. We also see it in its case the crop to say ... one pintua distress ... and the rule of holtz tim ...


Me despido deseándoles hermoso día, como regalo les muestro una toma del arco iris con el que me fascine en la tarde de ayer de regreso a casa!!



Ciao!!!


5 comentarios:

Julia Dunnit dijo...

Now that is a lovely large collection of washi tapes! And just look at that full album cover - it's such a good match for the table top! Great idea to collect memories from your Mother's life.

Kristiina Majuri dijo...

I have a bunch of washi tape, but use it all too seldom:) good luck with the album, happy woyww!
Kristiina #17

Barb dijo...

What a lovely collection of washi tape you have. The photo of the rainbow is beautiful. I hope you enjoy a very happy week. Barb#33 xx

Lisca Meijer dijo...

What a beautiful rainbow! It must have rained where you live.
It's a great idea to make a scrapbook of your mother's working life. I'm sure she will love it!
Have a great week,
Lisca#24

April Story dijo...

I see you are on a washi tape kick! Me, too. What a lovely rainbow. Thank you for sharing it.
April #54

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS