Kharmino

Arte...Música, belleza, creación...vida...síntomas de felicidad... rastros de un ser que respira feliz!!

miércoles, 5 de agosto de 2015

What's on your work desk? wednesday 8

Hola buenos días.
Hoy es miércoles....
y como todos los miércoles ¿qué hay en mi escritorio?

Hello good day.
Today is Wednesday ....
and every Wednesday what's on my desk?

La buena noticia es que ya empezaron a llegar las fotos para " ser una mina de recuerdos felices". Aun tengo muchas por imprimir, y en las copisterias que tengo cerca, solo tiene el formato 10 por 15, más pequeñas no se consiguen, pero vamos, vamos ya encontraré la forma de hacerlas a un tamaño más acorde a mis proyectos.

The good news is that I began to get the photos to "be a mine of happy memories." I have much to print, and copy shops that I have close, just 10 by 15 format, not getting smaller, but come on, come and find a way to make a project more suited to my size.



Pero ... qué hay en mi escritorio?
Mi escritorio esta semana anda un poco desordenado, lo ocultan un montón de bártulos a los que aún no les encuentro puesto.

Asi que para esta entrada he resuelto mostrarles las paginas de mi diario que registran cómo fue  mi vida la ultima semana.

Que se ve en la foto?

En la foto tenemos de fondo la mesa de mi comedor de un color Wengue maravilloso que contrasta con el mantel individual, mi diario, una taza del infaltable café de las mañanas y mis washi tape.

Les deseo un gran miércoles, ya me pasaré a visitar sus blog para conocer que hay en sus escritorios.

Un abrazo!

Ciao


But ... what's on my desk?
My desk this week goes a bit messy, they hide a lot of gear to which I still can not find them since.

So for this post I have decided to show the pages of my diary that recorded how my life last week.

You see in the picture?

Pictured bottom have my dining room table Wenge a wonderful color that contrasts with the placemat, my diary inevitable cup of morning coffee and my washi tape.

I wish you every Wednesday, as I pass to visit his blog to know that there are at their desks.

A hug!

Ciao

5 comentarios:

A Therapist's Chair on the Zocalo dijo...

Gracias para poner tus ideas en los dos idiomas! It helps my spanish!

Monica dijo...

very interesting. Keeping 4 journal so always keeping up. They are a great way to capture memories and moments
Monica 10

Barb dijo...

How lovely that you chose to share your diary. Have a happy week. Barb#20 xx

Lizzie dijo...

Great to see what you are doing with your photos - and to get a peep at your journal. I love the happy photo of you(?)!
My desk is also messy enough, that I lose things in all the muddle - you are not alone!
Have a great week!
Lizzie #51

April Story dijo...

What a lovely journal. You must have had a busy week - there is a whole lot of writing. :-) April #39